Idioma

Ayuda

Social

Shipping Policy

1. When will I receive my order?

Delivery to most physical addresses occurs within 5 to 20 business days. The following in-house processing procedures will postpone the shipping of your order: customization, backorder, and special order. Your entire order’s shipping will depend on how many shirts are in your order. Usually, for every shipment, we ship less than 15 shirts or 3 kg. For orders over 15 shirts or 3 kg, we will add one more shipment.

2. Which countries can it be shipped to?

Realizamos envíos a todo el mundo y ofrecemos diversas opciones de entrega que se adaptan a sus necesidades. Utilizamos varias empresas de mensajería, como Royal Mail, PostNL, Hermes, Norsk Global, DPD, Deutsche Poste y Hermes.
Ofrecemos envío con seguimiento y exprés a todos los países.
Plazo de entrega:
Europa: Entrega en un plazo de 7-15 días (excluido el tiempo de tramitación del pedido).
Otras regiones: Entrega en un plazo de 15 a 30 días (excluido el tiempo de tramitación del pedido).

3. What shipping method do you use?

We offer standard shipping options such as Postal Service or USPS. You can also choose expedited shipping via FedEx or DHL for an additional cost to speed up delivery.

4. Can I ship to a post office box or private box address? 

DHL or FedEx shipping does not carry to box addresses, so you must provide a physical address for delivery.

5. Is any of your merchandise restricted in my country?

All countries regulate the quantities and varieties of items that can be imported. Sports apparel is not generally considered a restricted item, but please check with your local customs agency before ordering.

6. Do you charge tax?

No cobramos impuestos al realizar el pedido, pero los funcionarios de aduanas de su país calcularán los impuestos antes de permitir que el artículo entre en su país. Por lo general, el transportista pagará estas tasas en su nombre y se las cobrará en el momento de la entrega. Usted es responsable de todas las tasas aduaneras, incluidos aranceles, impuestos, tasas de corretaje y cualquier otra tasa que se aplique en la frontera antes de la entrega.

7. Can I return an item?

Yes, returns are accepted. However, we kindly ask that you contact us prior to returning your item to receive the correct return address and an estimate of the return shipping costs.

8. What should I do if I am missing an item or if I received a defective or incorrect item?

Please accept our apologies if your order was not processed correctly. Just contact us, and we will do our best to correct your order as efficiently as possible. 

Envío gratuito a todo el mundo

Envío gratuito en todos los pedidos

Devoluciones gratuitas

Devoluciones en los 14 días siguientes a la entrega

Asistencia en línea

24 horas al día, 7 días a la semana

100% Pago seguro

PayPal / MasterCard / Visa